Pregled službi Božjih u studenome 2025.

Prve nedjelje u studenom održava se služba za pokojne. Ne radi se samo o sjećanju na mrtve ili molitvi za njih, već o tome da im se pruži prilika da prime sakramente kroz apostolat, kako bi njihov život pred Bogom doživio trajnu preobrazbu. Isus Krist je Dobri Pastir koji se brine za svoje ovce i poziva sve ljude na zajedništvo s njim. Ovaj poziv odnosi se na žive i mrtve; jedni i drugi moraju odlučiti žele li slijediti Isusov poziv.

Propovijed na drugu nedjeljnu službu Božju obrađuje temu milosrđa. Ono se izražava u brizi za bližnjega u potrebi. Koristeći prispodobu o Posljednjem sudu (Matej 25,31–46), jasno se daje do znanja da ljubav prema Kristu, odnosno ljubav prema Bogu, i ljubav prema bližnjemu idu zajedno. Sâm Isus prisutan je u potrebitoj osobi kojoj se pomaže. Živo sljedbeništvo Kristovo događa se u povezanosti između vjere i djelovanja, molitve i milosrđa, unutarnjeg stava i vanjskog djelovanja.

Fokus službe Božje treće nedjelje je ponovni Kristov dolazak. To je jedan od bitnih aspekata novoapostolske vjere. Naša crkva uči da se ponovni dolazak sastoji od dva događaja: prvo, Krist se vraća kako bi odveo kući zaručničku zajednicu. Zaručnica, ili prvijenci, uznesena je Kristu i doživljava savršeno zajedništvo s njim, Ocem i Duhom Svetim. Nakon toga, Isus se pojavljuje sa zaručnicom kako bi uspostavio Kraljevstvo mira, u kojem će evanđelje biti objavljeno svim ljudima.

Četvrta nedjelja u studenom je posljednja nedjelja u crkvenoj godini. Propovijed također istražuje važnu eshatološku temu, “Novo stvorenje”. To je cilj povijesti spasenja. U novome stvorenju, vjernici u Krista iskusit će vječno i savršeno zajedništvo s Bogom. To savršeno zajedništvo već se pojavljuje u sadašnjosti kroz sakramente, koji omogućuju novi život u Kristu.

Peta nedjelja u studenom je prva nedjelja Došašća (ili Adventa), čime počinje priprema za božićno vrijeme. Biblijska podloga za propovijed dolazi iz Izaije 60 i govori o svjetlu koje probija tamu. Prorok obećava povratak ljudi iz tame ropstva u svjetlo obećane zemlje. Za kršćane, stih se također odnosi na Kristov dolazak, što znači svjetlo spoznaje i oslobođenje od moći grijeha.